logo
lt en ru

E-parduotuvė

Sveiki atvykę! Jūs apsilankėte V. Kupino firmos „Vajulitas“ internetinėje parduotuvėje.

 

1.       Apie e-parduotuvę

2.       Prekių užsakymas ir pirkimas internetu

3.       Apmokėjimas

4.       Prekių pristatymas

5.       Prekių grąžininimas ir garantija

6.       DUK – dažniausiai užduodami klausimai

 

 

1.       Apie E-parduotuvę

 

          Vajulitas.lt e-parduotuvė sukurta siekiant patogesnio buitinės technikos dalių įsigijimo, netikėtai sugedus buitinės ar pramoninės technikos prietaisui. Šiuo metu, neišeinant iš namų, pas mus galite užsakyti atsarginių dalių savo buitinės technikos įrenginiui, nepriklausomai nuo darbo laiko 7 dienas per savaitę

          Reikia pagalbos? Skambinkite 8604 67044 - Ramūnas


2.       Prekių užsakymas ir pirkimas internetu

 

          2.1         Išsirinkite Jus dominančią (-ias) prekę (-es) ir įsidėkite ją (-as) į pirkinių krepšelį.

          2.2.        Dešinėje pusėje atsiranda laukelis “Prekių krepšelis”. Čia jūs galite peržiūrėti bei koreguoti savo pasirinktų produktų sąrašą. Kai galutinai nuspręsite įsigyti prekę (-es), spauskite “Pirkti”.

          2.3         Užsiregistruokite arba prisijunkite jau turimu kliento vardu. Tai užtruks vos 3 minutes.

          2.4         Patikslinkite ir patvirtinkite užsakovo (-ės) bei pristatymo adresą (jei skiriasi nuo užsakovo), peržiūrėkite  išsirinktas prekes, jų kiekį ir kainas. Taip pat galite pasirinkti atsiėmimą vietoje - vienoje iš mūsų parduotuvių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose  ( prieš atvykstant pasiteiraukite pardavėjo dėl konkrečios prekės telefonu).

          2.5         Patvirtinkite pageidaujamos (-ių) prekės (-ių) užsakymą.

          2.6         Jeigu prekę turėsime pagrindiniame sandelyje, už el.parduotuvę atsakingi asmenys per 1 (vieną) darbo dieną  po užsakymo pateikimo atsiųs jums išankstinę  sąskaitą su įtrauktomis transporto išlaidomis (ž.r. 3.2 pristatymo kaina) el. paštu, nurodytu registracijos anketoje. Savaitgalį bei švenčių dienomis užsakymo patvirtinimas gali užtrukti ilgiau.

          2.7         Pardavėjas gali iš anksto, neinformavęs Pirkėjo, anuliuoti jo užsakymą, jei pastarasis per 3 darbo dienas po išankstinės sąskaitos gavimo nesumoka už užsakytas prekes.

          2.8         Kai užsakytos prekės (-ių) nėra sandelyje, el. parduotuvės komanda per 24-48h Jus informuos el. paštu bei pateiks išsamią informaciją apie greičiausią prekės užsakymą. Įprastai trūkstamos prekės yra papildomos per 2-4 savaites, tačiau kai kurių prekių pristatymas gali užtrukti iki 60 d.

          2.9         Jeigu negavote sąskaitos arba patvirtinimo apie užsakymą per 48 val., prašome kreiptis į info@vajulitas.lt.

 

3.       Apmokėjimas

 

          3.1        Gavus išankstinio apmokėjimo sąskaitą su nurodyta suma, sumokėkite ją ne vėliau kaip per 3 darbo dienas.

          3.2        Apmokant sąskaitą, būtinai nurodykite išankstinės sąskaitos numerį.

          3.3        El. paštu gavus pavedimo kopiją, prekė (ės) yra išsiunčiama tą pačią dieną ir Pirkėjui pranešama, kada siuntinys bus pristatytas.

          3.4        Šiuo metu negalime pasiūlyti galimybės tiesiogiai sumokėti kurjeriui už prekes.

          3.5        Jeigu ketinate prekę (es) atsiimti vienoje iš mūsų parduotuvių, butinai pažymėkite pastabose, kad atvyksite patys.

 

4.       Prekių pristatymas 

 

          3.1        Pardavėjas įsipareigoja organizuoti pirkėjo užsakytų prekių pristatymą pirkėjo nurodytu adresu.

          3.2        Prekės Lietuvoje pristatomos per 1-2 darbo dienas po užsakymo pateikimo bei apmokėjimo. Įprastai prekes, užsakytas telefonu pirmadienį-penktadienį el. parduotuvėje arba telefonu iki 12.00h, bei tą pačią dieną gavus apmokėjimą iki 14:00, prekę pristatysime jau kitą darbo dieną į bet kurį Lietuvos miestą. Prekių, užsakytų po nurodyto laiko, pristatymas gali užtrukti 2 dienas.

          3.3        Pristatymo kaina priklauso nuo užsakytų prekių svorio:

 iki 1,00 kg - 3,00 Eur 

  iki 5,00 kg - 4,00 Eur 

 iki 10,00 kg - 5,00 Eur 

 iki 20,00 kg - 7,00 Eur 

 iki 35,00 kg - 9,00 Eur 

 iki 55,00 kg - 14,5 Eur 

                        Perkant daugiau kaip už 145 Eur ir krovinio svoriui neviršijant 10,00 kg, transporto išlaidas apmokame mes. Kai krovinys sveria virš 10,00 kg, transporto išlaidos dalijamos abipusiu susitarimu.

          3.4         Prekes į namus, darbovietę Lietuvoje Jums saugiai pristatys mūsų patikimas partneris-skubių siuntų tarnybą "Venipak".

          3.5         Prekės pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su siuntų tarnybos atstovu patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį. Pirkėjui arba kitam prekę priimančiam asmeniui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir be trūkumo. Vėliau pretenzijos dėl siuntos pakuotės pažeidimo ar krovinio trūkumo nebus priimamos.

         3.6          Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už šios priežasties padarinius.

         3.7          Pardavėjas neatsako už tai, kad Pirkėjui užsakytos prekės nebuvo pristatytos ar buvo pavėluotai pristatytos, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės ar dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo protingai numatyti ar kontroliuoti.

 

5.      Prekių grąžinimas ir garantija

 

         5.1           Pirkėjas gali atšaukti užsakymą ir susigrąžinti sumokėtus pinigus, jeigu tai padaro iki tol, kol prekės dar yra neišsiųstos ir apie tai informuoja “Vajulitas” komandą telefonu +370 604 67044  arba el. paštu info@vajulitas.lt. Jeigu Pirkėjas atšaukia užsakymą jau po prekių išsiuntimo, tai Pirkėjui grąžinama sumokėta už prekes suma, tačiau Pirkėjas apmoka visas išlaidas, susijusias su užsakymo vykdymu (prekių pristatymo išlaidos).

         5.2           Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo". Pirkėjas gali grąžinti prekes per jas pristačiusį kurjerį arba vienoje iš mūsų parduotuvių, ne vėliau nei per 7 darbo dienas nuo prekės pristatymo Pirkėjui dienos.

         5.3           Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos, ir (arba) prarado prekinę išvaizdą.

         5.4           Visiems šaldytuvo ir šaldymo įrengimų kompresoriams garantija nesuteikiama. Taip pat garantija nesuteikiama visoms elektros prekėms: kaitinimo elementams, kaitvietėms, termostatams.

         5.4           Visi ginčai, kylantys tarp Pirkėjo ir Pardavėjo,  yra sprendžiami tarpusavio konsultacijų ir derybų būdu, vadovaujantis gera valia.

 

6.      DUK - dažnai užduodami klausimai

 

    Ar verta remontuoti seną skalbyklę, šaldytuvą, viryklę bei kitą stambią buitinę techniką?

Dažniausiai pasitaikantys gedimai ir jų detalių kainos sudaro labai nedidelę naujo buitinės technikos prietaiso kainos dalį (3-15%), todėl remontuoti tikrai verta. Iš praktikos atsakome, kad sena patikima, kokybiška dar Vakarų Europoje pagaminta buitinė technika niekada neatstos dabartinės — neilgalaikės, labiau skirtos vartojimo kultūrai. Be to remontuodami jūs tausojate aplinką.

    Ką daryti, jei nerandu reikiamos prekės?

Atsiųskite buitinės tecnikos prietaiso modelį bei buitinės tecnikos prietaiso dalies nuotrauką. Galbūt mes padėsime jums užsakyti reikiamą prekę. Užsakomų detalių asortimentas >50000.

    Padariau užsakymą, tačiau nerandu informacijos apie atsiskaitymą (kur man pervesti pinigus)?

Darbo dienomis per 4-6h po užsakymo pateikimo parduotuvės vadybininkai atsiųs jums išankstinę  sąskaitą su įtrauktomis transporto išlaidomis (ž.r. 3.2 pristatymo kaina) el. paštu, nurodytu registracijos anketoje. Jokiu būdų neperveskite pinigų už prekę be išankstinės saskaitos gavimo!

    Ar tik internetinėje parduotuvėje galiu įsigyti, užsakyti prekę (es)?

Nebūtinai. Didžiųjų miestų gyventojams rekomenduojame patiems atvykti į vieną iš mūsų parduotuvių , nurodytų kontaktuose, bei įsigyti reikiamą prekę, sutaupant prekės transportavimo išlaidas.

    Ar galiu derėtis dėl kainos?

Mes nuolatos stengiamės savo klientams pasiūlyti produkciją palankiausiomis kainomis, bet jeigu randate prekę pigiau, būtinai susisiekite su mumis. Mes pasistengsime pateikti pasiūlymą su geresne kaina.

   Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?

 Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje nurodytos su 21% pridetinės vertės mokesčiu.

   Ar galima pateikus užsakymą internete prekes atsiimti pačiam?

 Taip, galima atsiimti vienoje mūsų parduotuvių: Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, prieš atvykstant informuojant pardavėją.

   Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

 Taip, galima. Užsakant prekę (es), nurodykite kitą pristatymo adresą, kuriuo pageidaujate, kad būtų pristatyta prekė.

 

Turite pageidavimų, pasiūlymų, klausimų? Rašykite mums info@vajulitas.lt

Ačiū, kad perkate mūsų parduotuvėse!

 

Vilnius

Lakūnų g. 47/Žirmūnų g. 68, LT-09124
Tel./faksas: +370 5 2760300
Mob. tel. +370 683 20706
El. paštas: vilnius@vajulitas.lt
Darbo laikas: I-V – 9:00-18:00, VI - 10:00-14:30
Kaunas

Radvilėnų pl. 17, LT-50256, Kaunas
Tel./faksas: +370 37 380508
Mob. tel. +370 673 97815
El. paštas: kaunas@vajulitas.lt
Darbo laikas: I-V – 9:00-18:00, VI - 10:00-14:30
Klaipėda

Minijos g. 39, LT-91207, Klaipėda
Tel.: +370 46 205109
Mob. tel. +370 646 81678
El. paštas: klaipeda@vajulitas.lt
Darbo laikas: I-V – 9:00-18:00
Šiauliai

Pramonės g. 15, LT-78137, Šiauliai
Tel./faksas: +370 41 200239
Mob. tel. +370 698 04598
El. paštas: siauliai@vajulitas.lt
Darbo laikas: I-V – 9:00-17:00